Ölü olmadığımı ispatlamak için her şeyi yapardım Gülerdim, dans ederdim. Saatlerce konuşurdum seninle Atlardım buz gibi suya Ve  kurulardı...

Kalk Ayağa Ruhum

 



Ölü olmadığımı ispatlamak için her şeyi yapardım

Gülerdim, dans ederdim.

Saatlerce konuşurdum seninle

Atlardım buz gibi suya

Ve  kurulardım kendimi Güneşin ışıklarıyla

.


Sırf nefes aldığımı göstermek için sana

Yerdim ve içerdim,

Ağlardım bazen

Ruhum var ya benim.


Sırf sen canlı bil diye beni

Gözlerimin içi bile gülerdi bazı bazı

Ve sırf sen anlama diye

Kokuştuğumu içten içe

Yıkanırdım her gün 

Ve tarardım saçlarımı 

En güzel kokularla


Fakat engelleyemem 

o karanlığın ruhumun üzerinde kanatlarını açmış

İri siyah bir kuş gibi süzülmesini.

Ve engelleyemem ışığımın kodesin bir kenarında

İyice büzüşüp kendini küçültmesini


Bu kara madde kimleri kimleri yemedi ki?

Tutkuyla oğrulmuş ve ölümle son bulan

bu yalancı hayat

Kimlerin ışığını söndürmedi ki?


Kalk ayağa ruhum

Çık şuradan

Kalın gördüğün bu duvarlar dahi yalan!

Tek gerçek sensin ve seninle birlikte olan

Ve sırf sen düşme diye

Görünmez gümüşi iple seni tutan

Kudretini sonsuzluktan alan

O tarifsiz güçTür ki karanlığın içinde dahi parlayan

kalk ayağa ruhum

O kodesteki fareler

kemirmeden alevini

Kalk ayağa ve silkelen!


0 yorum:

İLETİŞİM